مدل‌های پرسشگر

افزایش رفتار خلاق کاربر و سنجش هوش‌مصنوعی.

بیشتر بدانید

ویژگی ها

مدل نظاره‌گر به خواست و هدایت کاربر

کاربر باید بخش اصلی تولید محتوی خلاقانه را بدست بگیرد و مدل او راجایگزین نکند.

نقد ورودی کاربر

مدل باید با نسبت سنجی بین خواست کاربر و دادگان گذشته، به نقد و بررسی محتوی کاربر بپردازد و او را مطلع از واقع کند.

بهینگی کاربر خلاق در مقابل کاربر مصرفگر

ابزار تولیدی باید کمک کند تا انسان با اعمال خلاقیت خود نه تنها از راه‌های جبری عقب نماند، بلمه بتواند کارایی و سرعت بالاتری پیدا کند.

گام‌نمای پروژه

مدل‌های پرسشگر

ساخت مدل‌هایی که تسهیل‌کر خلق ایده‌ی نو توسط کاربر هستند و نه اینکه خود مولد باشند. چگونه کاربر راهنمایی شود بدون اینکه مدل جهت‌دهی خاصی را به او بدهد؟ و چگونه در خلق گمانه‌ی نو میتواند موثر باشد؟

وضعیت پیشرفت
۰٪

  • تولید داده‌ی پرسشگری
  • بازآموزش مدل
  • هدایت تقویتی

طراحی رفتار پرسشگر

مدل‌های مولد عموماً در غالب پاسخگو طراحی و استفاده می‌شوند. این امر می‌تواند باعث محدودیت بر خلاقیت انسان در تولید محتوی نو و جدید شود. در این پروژه ما به دنبال طراحی رفتار‌های کاربر (مانند prompt engineering) با محوریت مدل پرسشگر در مقابل انسان پاسخگو هستیم.

وضعیت پیشرفت
۱۰۰٪

  • مهندسی پرامپت روی مدل‌های زبانی برای تغییر رفتار مدل

آدرس گیت هاب

همگرایی دانش با RAG

مدل‌های زبانی میتوانند کمک کنند تا اطلاغ و دانش افراد به صورت برخط با داده‌های دیگران نسبت سنجی بشود. در این حالت کاربر میتواند ایده‌های خود را تدقیق کند و یا با دیگر ایده‌ها همگرایی کند.

وضعیت پیشرفت
۰٪

  • پیدا کردن اطلاع‌های مرتبط با RAG
  • نسبت سنجی کاربر برای پیدا کردن فرق‌ها و یا اشتراکات
  • همگرایی دو ایده توسط مدل زبانی

دورنمای پروژه

ایا میخواهید در توسعه این پروژه مشارکت کنید؟

منتظریم

ارتباط با ما